Veelgestelde vragen over bestellen

Bestellen

  1. Plaats het gewenste artikel in uw winkelwagen. In de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om het aantal artikelen aan te passen en te verwijderen.

  2. Optioneel: Log in op uw account. 

  3. Kies een betaalwijze en controleer en plaats uw bestelling.

  4. Binnen enkele minuten ontvangt u per mail een bevestiging.

Bij Droomhaarden hanteren wij alleen veilige betalingsmethoden. U kunt kiezen uit de volgende betalingsmethoden:

  • iDEAL

  • Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)

  • Achteraf betalen (Klarna)

  • Sofort

Bestelling annuleren

Ziet u af van uw bestelling? Wanneer uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kunnen wij in de meeste gevallen uw bestelling nog annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij u gelijk verder kunnen helpen!

Wanneer uw bestelling is klaargezet voor verzending of inmiddels al onderweg is, kunnen wij deze niet meer voor u annuleren. 

In dit geval kunt u de bestelling weigeren aan de deur zodat de bestelling wordt teruggestuurd. Ook kunt u hem aannemen en retourneren.

Voorraad en levertijd

Bij elk product is de hoeveelheid producten op voorraad weergeven, indien wij ze op voorraad hebben. Bekijk dus per product die u besteld de voorraad op dat moment.

De levertijd van elk product is weergeven de korte productomschrijving. Over het algemeen is de gemiddelde levertijd binnen 2 weken.

Problemen met mijn bestelling

Is uw product defect of beschadigd geleverd? Dan raden wij u aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kunt u het probleem zelf al wel oplossen en hoeft u het product niet terug te sturen. Heeft dit niet geholpen? Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven wij hier natuurlijk altijd wel naar. Bij het ontvangst van uw bestelling raden wij ook altijd aan om deze zorgvuldig te controleren op eventuele schades. Mocht er onverhoopt een schade zijn ontstaan aan een van uw bestelde artikelen? Meldt dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice (binnen 14 dagen na ontvangst!) met enkele foto’s van de situatie. Het probleem kan dan worden beoordeeld en zo snel mogelijk met u worden opgelost.

Heeft u een bestelling geplaatst voor meerdere producten? Het kan zijn dat het in delen wordt geleverd. Bijvoorbeeld omdat er een product niet op voorraad is of omdat het door verschillende vervoerders wordt geleverd. De kans is groot dat het missende product alsnog wordt geleverd. Om verwarring zoveel mogelijk te voorkomen sturen wij u altijd een e-mail wanneer uw bestelling in delen wordt geleverd. Heeft u maar één Track & Trace code gekregen of wacht u al een tijd op het missende product? Neem dan contact met ons op.

Is uw product incompleet geleverd? Vervelend om te horen! Stuur ons direct een e-mail naar info@droomhaarden.nl. Wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de fabrikant. In de meeste gevallen heeft u binnen twee weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit langer duren, dan houden wij uw per e-mail op de hoogte.

Bezorgstatus

Als u tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kunt u inloggen om uw bestelling te zien. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact op via info@droomhaarden.nl voor de status van uw bestelling.

Nadat uw bestelling is meegegeven aan de koerier ontvangt u via een emailbericht een track & trace code om uw bestelling te volgen. 

Aangezien de producten in ons assortiment over het algemeen meer dan € 200 kosten, worden ze meestal niet bij de buren gebracht. Bij sommige vervoerders heeft u zelf de optie om aan te geven waar de koerier het pakketje achter kan laten wanneer u niet thuis bent.

Bij grote producten, zoals de all-in-one vrijstaande bio-ethanol haarden of de grotere elektrische haarden, krijgt u op de dag van levering een e-mail met het verwachte bezorgmoment. In de meeste gevallen heeft u de optie om vooraf een eigen bezorgmoment te kiezen via een agenda-tool in een eerder verzonden e-mail bericht. Na twee mislukte bezorgpogingen gaat uw bestelling retour en wordt uw bestelling geannuleerd. Terugbetaling vindt na ontvangst van het product binnen 3-5 werkdagen plaats.

Informatie over andere onderwerpen

Wilt u ons nog wat vragen?

Neem contact op via onderstaande contactmogelijkheden:

Gratis verzending in NL en BE

Alle bestellingen boven €100

Vragen? We helpen graag!

info@droomhaarden.nl

Afvoerloze haarden

Dé expert in duurzame warmte

100% Veilig betalen

iDeal / Klarna / MasterCard / Visa