Bezorgstatus
Als u tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kunt u inloggen om uw bestelling te zien. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact op via info@droomhaarden.nl voor de status van uw bestelling.
Nadat uw bestelling is meegegeven aan de koerier ontvangt u via een emailbericht een track & trace code om uw bestelling te volgen.Â
Aangezien de producten in ons assortiment over het algemeen meer dan € 200 kosten, worden ze meestal niet bij de buren gebracht. Bij sommige vervoerders heeft u zelf de optie om aan te geven waar de koerier het pakketje achter kan laten wanneer u niet thuis bent.
Bij grote producten, zoals de all-in-one vrijstaande bio-ethanol haarden of de grotere elektrische haarden, krijgt u op de dag van levering een e-mail met het verwachte bezorgmoment. In de meeste gevallen heeft u de optie om vooraf een eigen bezorgmoment te kiezen via een agenda-tool in een eerder verzonden e-mail bericht. Na twee mislukte bezorgpogingen gaat uw bestelling retour en wordt uw bestelling geannuleerd. Terugbetaling vindt na ontvangst van het product binnen 3-5 werkdagen plaats.