Veelgestelde vragen over bezorgen

Bezorgstatus

Als u tijdens het bestelproces een account hebt aangemaakt, kunt u inloggen om uw bestelling te zien. Heeft u geen account aangemaakt? Neem dan contact op via info@droomhaarden.nl voor de status van uw bestelling.

Nadat uw bestelling is meegegeven aan de koerier ontvangt u via een emailbericht een track & trace code om uw bestelling te volgen. 

Aangezien de producten in ons assortiment over het algemeen meer dan € 200 kosten, worden ze meestal niet bij de buren gebracht. Bij sommige vervoerders heeft u zelf de optie om aan te geven waar de koerier het pakketje achter kan laten wanneer u niet thuis bent.

Bij grote producten, zoals de all-in-one vrijstaande bio-ethanol haarden of de grotere elektrische haarden, krijgt u op de dag van levering een e-mail met het verwachte bezorgmoment. In de meeste gevallen heeft u de optie om vooraf een eigen bezorgmoment te kiezen via een agenda-tool in een eerder verzonden e-mail bericht. Na twee mislukte bezorgpogingen gaat uw bestelling retour en wordt uw bestelling geannuleerd. Terugbetaling vindt na ontvangst van het product binnen 3-5 werkdagen plaats.

Bezorgkosten en -opties

Alle bestellingen met een totale waarde vanaf € 100 verzenden wij gratis in Nederland en België.

Nee, u kunt uw bestelling niet afhalen. Wij zijn een online webwinkel en montage bedrijf waar wij bestellingen aannemen en uitleveren vanaf onze eigen locatie of magazijnen van onze fabrikanten. 

Wij verzenden ook internationaal binnen de Europese Unie indien dat is gewenst. Neem contact met ons op via info@droomhaarden.nl om de mogelijkheden en wensen te bespreken.

Bezorgtijden

In sommige gevallen kan je het bezorgadres wijzigen via de mail die je van de vervoerder ontvangt.

Is dit niet mogelijk? Dan willen we je vragen om het contactformulier in te vullen en de oude- én nieuwe adresgegeven te noteren.

Vul bij e-mailadres het e-mailadres in die je gebruikt hebt bij het plaatsen van je bestelling. We kunnen niet garanderen dat we het bezorgadres kunnen wijzigen, maar gaan wel ons best doen bij de vervoerder. 

Het bezorgmoment kan je wijzigen via de mail die je ontvangt vanuit de vervoerder. Is het op deze manier niet meer mogelijk, omdat de vervoerder al onderweg is of omdat de planning al is gemaakt, dan kunnen wij dit ook niet meer voor je wijzigen.

Informatie over andere onderwerpen

Wilt u ons nog wat vragen?

Neem contact op via onderstaande contactmogelijkheden:

Gratis verzending in Nederland en België

Alle bestellingen boven €100

Eigen montageservice

Montage binnen één dag

Afvoerloze haarden

Dé expert in duurzame warmte

100% Veilig betalen

iDeal / Klarna / MasterCard / Visa