Veelgestelde vragen over garantie

Garantie

Bij Droomhaarden heeft u op elk product de wettelijke garantie van twee jaar. Binnen deze garantieperiode garandeert de fabrikant dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken.

In de garantievoorwaarden staat vermeld wat jouw rechten en plichten zijn tijdens en na de garantieperiode. Geen enkele bepaling in de garantievoorwaarden mag jouw wettelijke garantie beperken. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Garantie
De garantieduur verschilt per fabrikant en per product. Zolang als je garantie hebt op een product, garandeert de fabrikant of importeur dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. Als een product kapot gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen wij eerst proberen het kosteloos te repareren of vervangen. Lukt dit ons niet binnen een redelijke termijn, dan zullen wij jou (een deel van) het aankoopbedrag vergoeden.

Geen garantie
Defecten veroorzaakt door normale slijtage, onheil van buitenaf (zand-, val- of vochtschade), verkeerd gebruik of achterstallig onderhoud vallen niet onder de garantie.

Verkopersgarantie
Als verkoper zijn wij wettelijk verplicht om producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen die u als consument mag hebben.

Informatie over andere onderwerpen

Wilt u ons nog wat vragen?

Neem contact op via onderstaande contactmogelijkheden:

Gratis verzending in NL en BE

Alle bestellingen boven €100

Vragen? We helpen graag!

info@droomhaarden.nl

Afvoerloze haarden

Dé expert in duurzame warmte

100% Veilig betalen

iDeal / Klarna / MasterCard / Visa